Reklamační řád.

 

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.
 

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

 

1) Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).

2) Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).

3) Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

4) Výrobek byl poškozen působením živlů.

5) Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.


Upozornění:

V případě poškození obalu ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky. Usnadní to další vyřizování reklamace.

 

Postup při reklamaci :

 

1) Informujte nás o reklamaci telefonicky na čísle: 733 577 670 nebo mailem: info@caskrmeni.cz

 

Upozornění:

oznámení o závadách musí obsahovat jméno kupujícího, adresu, telefonní číslo, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, podrobný popis závady a návrh na řešení vzniklé situace. Ve všech případech je třeba předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.

 

2) Vyplňte protokol o vrácení zboží, který Vám bude zaslán emailem, nebo ho stahujte zde!

 

3) Poté nám zašlete zboží přepravci GEIS, GLS, PPL, DPD, IN-time na naši adresu spolu s protokolem o vrácení zboží a kopií daňového dokladu. K adrese dodací uvádějte "Sklad hůrka"

 

Českou poštou reklamace nepřijímáme:

 

Česká pošta omezila v naší lokalitě služby. Krom zrušení poboček je absolutně nespolehlivá, balíky ničí, nedoručuje a ztrácí, aviza posílá sporadicky. Od dnešního dne tj. 1.4.2023 rušíme veškeré služby ČP včetně přijímání zásilek.

 

 

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku. Všichni smluvní dopravci nám vozí zboží do skladu. 

 

Odstoupení od smlouvy :

 

Se řídí platnými obchodními podmínkami


Potřebujete poradit? Jsme tu pro Vás. info@caskrmeni.cz


Volejte nonstop 733 577 670.